План заходів
спрямованих на запобігання та протидію булінгу
№ з/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
Виконавці |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
|||
1. |
Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): · педагогічний персонал; · допоміжний персонал; · технічний персонал. |
Вересень |
Адміністрація |
2. |
Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду |
Вересень |
Класні керівники, |
3. |
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування) |
Вересень |
Психолог, класні керівники |
4. |
Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти |
Вересень |
Відповідальний за роботу сайту школи |
5. |
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів: · з вивчення учнівського колективу; · з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей |
Жовтень |
Психолог |
6. |
Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників |
Листопад |
Класні керівники, 7 – 9 кл. |
Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти |
|||
7. |
Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. |
Жовтень |
Педагог-організатор, психолог |
8. |
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти |
Січень |
Педагог-організатор, психолог |
9. |
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу |
Щомісяця |
психолог, класні керівники |
10. |
Консультування класних керівників та вихователів психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій. |
Постійно |
психолог, педагог-організатор |
Робота з учнями |
|||
11. |
Диспут «Що псує стосунки між людьми» (8 – 9 кл.) |
вересень |
Класні керівники 8 – 9 кл. |
12. |
Виховний захід до Дня ненасильства (5 – 9 кл.) |
жовтень |
Класні керівники 5 – 9 кл. |
13. |
Година спілкування “Толерантність людини – найважливіша умова миру і злагоди в сім’ї, колективі, суспільстві” |
листопад |
Класні керівники 5 – 9 кл. |
14. |
Година правової грамотності “Великі права маленької дитини” |
грудень |
Класні керівники 1 – 4 кл. |
15. |
Міні-тренінг "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті" (2 – 4 кл.) |
лютий |
психолог |
16. |
Бесіда –тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» (8 – 9 кл.) |
березень |
психолог |
17. |
Дебати: «Право на приватне життя» |
квітень |
Класні керівники 8 – 9кл. |
18. |
Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школ», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг». |
Протягом року |
Класні керівники 5 – 9 кл. |
Робота з батьками |
|||
19. |
Тематичні загальношкільні батьківські збори |
Вересень |
Адміністрація |
20. |
Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям |
Жовтень |
Педагог-організатор |
21. |
Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей |
Протягом року |
психолог |
22. |
Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми |
Протягом року |
психолог |